Het laatste berichtje vanuit Peru.... - Reisverslag uit Lima, Peru van peruganger - WaarBenJij.nu Het laatste berichtje vanuit Peru.... - Reisverslag uit Lima, Peru van peruganger - WaarBenJij.nu

Het laatste berichtje vanuit Peru....

Door: Webmaster

13 Mei 2007 | Peru, Lima

.....want na drie fantastische maanden in Peru staan we op het punt van vertrek naar Nederland.
Afgelopen week hebben we nog genoten van het prachtige Arequipa en de Colca Canyon met z´n reusachtige condors! We zagen deze vogels op zeer korte afstand wat echt heel indrukwekkend was.
Na Arequipa hebben we nog de beroemde nazcalijnen gezien vanuit een cessna-vliegtuigje!
De afgelopen dagen zijn we min of meer bijgekomen in Lima en hier hebben we de laatste inkopen voor het thuisfront gedaan.
Aan alle leuke dingen komt een einde en zo ook aan deze fantastische drie maanden. Het was fijn om elke keer weer jullie reacties te lezen en te weten dat het thuisfront aan je denkt en met je avonturen meeleeft. Bedankt hiervoor en tot in Nederland!

Vele groetjes,
Martine en Rianne en de jongens

• 13 Mei 2007 - 19:12

Armand Th:

Fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad, alle vier een heel goede reis naar huis gewenst en Martine tot snel weer op het werk.
    Geniet er nog even van

• 13 Mei 2007 - 20:03

Diana O:

Het was heerlijk om met jullie reis mee te genieten en ik vind het dan ook spijtig dat er een einde aan komt. Maar verheug me des te meer om Martine weer op het werk terug te zien. Goede thuisreis en geniet nog even van de rust.

• 13 Mei 2007 - 20:17

Piet En Tiny:

Folks,
    Wij kijken uit naar jullie komst, jullie verhalen en foto's.
    Goede vlucht en tot morgenmiddaqg 14.00 uur in Schiphol.

Poen xxx

• 13 Mei 2007 - 21:12

Sandra En Dominique:

Goede reis voor jullie allemaal gewenst en een heel harteljk welkom thuis!!!! Liefs

• 14 Mei 2007 - 06:59

Es:

Tot snel!!!!! We zijn benieud naar alle verhalen en we zullen snel zorgen voor allerlei lekkere hepkes.... frikandellen en bami hepkes ;-)

• 14 Mei 2007 - 07:04

Cindy:

Hallo,

Weer terug naar ons kleine kikkerlandje. Jullie moeten maar zo denken, dit fantastische avondtuur neemt niemand jullie meer af.
    Een goede terugreis en tot snel.

Poen Cin en Enrique
    Jose en Peter

• 14 Mei 2007 - 07:17

Silvie:

Jullie liggen nu waarschijnlijk te slapen in het vliegtuig. Nog effekes en dan zijn jullie weer terug in het koude kikkerland. We kijken erg uit naar jullie terugkomst. Tot vanavond!!!

• 14 Mei 2007 - 08:19

Ivy:

Ha Martine,
    vraag me niet hoe maar ineens kom ik via iemand anders zijn waarbenjij site op jouw site terecht, en dat net op de dag dat je naar huis komt. Heb even snel zitten lezen. Echt super zeg! Veel mooie foto's ook. Ooit wil ik ook eens die kant op gaan, maar dat zal er de komende jaren wel niet meer inzitten. Ik ben nu 22 weken zwanger. Ben voor 15 september uitgerekend. Iets heel anders dus.
    Misschien komen we elkaar binnenkort nog 'ns tegen, normaal met carnaval dus dat duurt nog even .
    Groetjes van Ivy

• 14 Mei 2007 - 10:57

Angelica:

Jammer dat jullie reis erop zit. Gemengde gevoelens, leuk dat ik Martine snel weer zie, maar heel jammer dat we jullie avonturen gaan missen. Verheug me op de verhalen. Tot gauw!

• 14 Mei 2007 - 11:37

Thieu En Willy:

hallo Rianne en Dennis. als jullie dit lezen zijn jullie weer thuis en dat vinden wij niks erg.Het is waal geweest. Jullie hebben het heel fijn gehad en veel geleerd en gezien. Wij hebben ook veel gelezen en gezien, jullie ook bedankt daarvoor. Tot ein van dees, nu echt voorlopig voor de laatste keer, die van Ell.

• 14 Mei 2007 - 18:40

Noonk En Tant Zitter:

Welkom thuis iedereen.Goed slapen dan uitpakken weer werken en daarna komen we luisteren en kijken.daaaag.liefs en groetjes.

• 15 Mei 2007 - 12:00

Dalilah:

Leuk om jullie ervaring te hebben mogen volgen. Het was duidelijk dat jullie een geweldige hebben gehad. Prettige reis terug aan jullie allemaal en Martine tot op het werk weer

• 16 Mei 2007 - 10:19

Diana K:

Jammer dat het er al weer opzit. Hele mooie belevenis, goede reis.

Groetjes Diana K

• 17 Mei 2007 - 10:10

Mariette En Henk:

Gezond en wel zijn jullie aangekomen op Schiphol. Gelukkig dat jullie er weer zijn en gezien jullie verhalen hebben jullie een prachtige reis gehad. We verheugen ons erop dat we samen nog eens kunnen napraten en ook om die van Mestreech weer te zien . Heel veel groetjes en tot ziens.

• 18 Mei 2007 - 18:48

Kim:

Ha Rianne,

Wat fijn dat je weer thuis bent, kunnen we weer lekker bijkletsen en gezellig samen eten, zoals we vanavond al gedaan hebben! De wijn was trouwens lekker ;).

x Kim

• 07 Juni 2007 - 13:33

BONZ:

haha, nu zijn jullie weer net zo wit als ons :)