Inkatrail - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van peruganger - WaarBenJij.nu Inkatrail - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van peruganger - WaarBenJij.nu

Inkatrail

Door: Webmaster

29 April 2007 | Bolivia, La Paz

Hallo iedereen,
Vorige week donderdag (19april) zijn Marc en Dennis in Cusco aangekomen. Het was heerlijk om hen weer te zien. Ook was het fijn om hen te laten zien waar wij de afgelopen 2 maanden vertoefd hebben. Nadat ze een beetje geacclimatiseerd waren op 3400meter hoogte zijn we afgelopen maandag met z´n vieren de inkatrail gaan lopen, een tocht van vier dagen met als eindpunt de verloren incastad machu picchu. Het was een geweldige, prachtige maar zware tocht vooral door de hoogte(-verschillen).
Het zien van de zonsopgang in machu picchu was onvergetelijk mooi en zeker de zware tocht waard.
Echter zit dit avontuur er alweer op en zijn we weer aan het volgende begonnen. We zijn vandaag aangekomen in Bolivia(La Paz), vanwaar we morgenavond zullen vertrekken naar de beroemde zoutvlakten. Verslag hierover volgt!

Groetjes van Martine, Rianne, Marc, Dennis

• 30 April 2007 - 15:51

Huub En Bertien:

hey boy's and girls eerste indruk en klein verhaal klinkt heel goed,afgelopen weekend hebben wij bij de Peking Express juist gezien waar jullie zijn geweest fantastisch wat jullie te zien krijgen.
    Hopelijk volgen nog vele mooie tochten door dat mooie land en horen we nog van jullie veel plezier en geniet ervan groetjes Pap en Mam

• 30 April 2007 - 19:25

Kim:

Hallo Rianne en dennis!
    Wow wat ziet het er toch weer allemaal gaaf uit wat jullie meemaken!!Ik ben zooooo benieuwd naar alle verhalen!Ik begin stiekem toch al een beetje af te tellen Rianne, want je bent er alweer bijna!Maar geniet er nog van met z'n 4tjes, nu kun je nog!!!!!

Dikke kus Kim

• 30 April 2007 - 19:43

Tny En Piet:

Wat een heerlijke tocht, een heel avontuur. Jullie zien er goed uit. We zullen nog wel meer foto's te zien krijgen maar het is allemaal wel buitengewoon. Op naar het volgende doel en als jullie dit lezen zijn we weer een stuk verder in Chili. Amuseer je nog maar goed en rust af en toe even uit voor de volgende ronde.
    Groeten en dikke poen !

• 01 Mei 2007 - 07:47

Fransje:

Hoi Martine en Mark,

Ik heb de website trouw gelezen en ben erg jaloers op jullie!! Geniet nog van al het moois!

Groetjes Fransje

• 01 Mei 2007 - 08:28

Esther:

WOW!!!!!!

• 01 Mei 2007 - 09:08

Christi:

He Martine En Mark

superleuk wat jullie allemaal zien,lijkt me helemaal te gek.
    genieten maar!
    Nou heel veel plezier

X

• 01 Mei 2007 - 12:51

Gregor:

Jullie foto's worden als maar indrukwekkender, zeker met 2 van die stoere gasten aan jullie zijde!! Nog heeel veel plezier...

• 01 Mei 2007 - 13:42

John Marijnissen:

He Rianne
    Leuk je verslagen te lezen terwijl we hard (ahum) aan het werk zijn op de recovery. Groeten van je collega's en tot ziens in Eindhoven.
    P.S. Inca schrijf je met 'n C (dus geen K)

• 01 Mei 2007 - 17:09

Thieu En Willy:

Hallo Rianne en Dennis. Wat weer mooie foto's( wel een beetje weinig)en weer een geweldig avontuur.Alleen een beetje kort, we willen zo graag nog meer weten. Niks nieuwsgierig. Een grote eettent maar wel een beetje weinig op tafel, had Dennis moeten koken???? Als jullie toch in La Paz zijn, breng dan een paar dozen sigaren mee!!!! Met van die" poezen "
    aan. Fijn weer van jullie te zien en te horen(lezen) en we wachten weer vol ongeduld op de volgende berichten.Groetjes , die van Ell

• 01 Mei 2007 - 20:30

San En Doom:

Ola Rianne&Dennis en Martine&Marc,

Hoe is het met jullie? Zo te lezen en te horen maken jullie de meest prachtige dingen mee. En de foto's zijn ook al zo mooi. Dat wordt een avondje foto-avondje Rianne. Nu in Chili op weg naar de zoutvlakten. Ik ben benieuwd. liefs en een dikke kus, San en Doom

• 05 Mei 2007 - 08:57

Angelica:

Het ziet er echt mega mooi en gezellig uit. Durf bijna niet meer op de site te kijken zoo jaloers ben ik intussen. Maar de nieuwsgierigheid naar jullie belevenissen laten me toch steeds weer kijken. Ik ben echt benieuwd naar de verhalen die je hebt te vertellen. Geniet ze!!!

• 05 Mei 2007 - 13:21

Mariette En Henk:

Hoi allemaal, jullie zijn in chili en zijn per bus helemaal naar de andere kant van Chili naar het strand gegaan aan de Atl. Oceaan Hopelijk hebben jullie mooi weer zodat jullie lekker kunnen uitrusten.Wij verheugen ons nu al op ons weerzien en tellen de dagen af.We wensen jullie voor komende week nog veel plezier. Heel veel groetjes en veel liefs voor allemaal.

• 05 Mei 2007 - 16:33

Silvia:

Wat leuk, weer een update met prachtige foto's! Het ziet er allemaal fantastisch uit. Liefs, Silvia

• 06 Mei 2007 - 22:20

Sittard:

Hoi saame
    Prachtig alles.Alles wat jullie ons laten zien is een groot avontuur.Het zuidamerikaans continent voor de helft zowat te bereizen en beleven is heel indrukwekkend.Geniet er nog met volle teugen van en sla alles goed op in jullie geheugen.Een goede terugvlucht en tot zeens. Noonk en tant oet Zitterd.

• 10 Mei 2007 - 18:50

Fam. Bernaerts:

he reizigers, zo te zien gaat het jullie goed, iedereen ziet er goed geruind uit, we hopen jullie ondanks alle mooie dingen die jullie zien en meemaken toch weer snel in ons kikkerlandje terug te zien. veel liefs en tot ziens fam bernaerts uit ell