Vanuit Peru..... - Reisverslag uit Cusco, Peru van peruganger - WaarBenJij.nu Vanuit Peru..... - Reisverslag uit Cusco, Peru van peruganger - WaarBenJij.nu

Vanuit Peru.....

Door: Webmaster

25 Februari 2007 | Peru, Cusco

...is hier ons eerste bericht! Na een lange reis (met hier en daar wat problemen met overboeking enzo) zijn we gisteren dan toch in Cusco aangekomen. We zijn inmiddels al gesetteld in het gastgezin en het bevalt heel goed. Het gezin bestaat uit vader, moeder, twee dochters, kleindochters, hond etc. En dat allemaal op een paar vierkante meters!!
Het enige wat toch wel wennen is is de hoogte!! We zitten namelijk op 3400m en dat merk je behoorlijk. In de douche gaan voelt alsof je een marathon gerend hebt!! Maar we houden dan ook graag ons gemak! Verder is het weer hier heel goed voor de tijd van het jaar. Normaal gesproken is het nog regenseizoen, maar gelukkig hebben we nog geen regen gehad en schijnt de zon!
Morgen beginnen we met de Spaanse les en dat is nodig aangezien we nauwelijks een gesprek kunnen voeren met de gast familie!!
We worden over een half uur verwacht op school voor een introductie dus we houden het hier bij. Volgende keer meer nieuws....

Rianne en Martine

• 25 Februari 2007 - 21:26

Piet Tiny En Oma:

we hebben jullie eerste berichtje en de foto's gezien.wat leuk.al een beetje gewend aan de hoogte en zijn jullie goed ontvangen op school?succes op de eerste schooldag en dikke poenen van ons.

• 25 Februari 2007 - 21:40

Kim:

Leuke foto's!Hopelijk gaat t jullie goed!Rianne een fijne verjaardag morgen!!!!!!!!!!xkim

• 26 Februari 2007 - 04:06

Monique:

Feliz Cumpleaños Rianne!!!

Goed te horen dat jullie beiden goed zijn aangekomen. Succes met de spaanse lessen, en veel plezier!

Liefs en zoen,
    Monique

• 26 Februari 2007 - 05:36

Tooos En Imke:

fijn dat jullie goed zijn aangekomen, leuke foto's. Rianne, een dikke proficiat xx en geniet van deze speciale verjaardag. Veel groetjes, toos en imke.

• 26 Februari 2007 - 09:22

Mariette En Henk:

Wat een leuke fotos. Het ziet er wel heel erg gezellig uit. Fijn dat jullie zo"n leuk gastgezin hebben.
    Rianne eine dikke prefisiat en vae winse dich (en neteurlik auch Martine) eine fijne daag toe. Genietj d'r mer van. Kus xx We dinke aan uch

• 26 Februari 2007 - 11:25

Dennis:

Ziet er echt gezellig uit bij jullie!
    Rianne, nogmaals proficiat en maak er een fijne dag van!
    Succes met de Spaanse les!
    xxxDennis

• 26 Februari 2007 - 11:55

Willy En Thieu:

Rianne, proficiat met je verjaardag. Maak ter ein fieeest van.Wat fijn dat jullie goed op jullie pootjes terecht zijn gekomen. Mooie foto's, ziet er netjes uit, daar kunnen jullie het wel volhouden, lijkt ons zo. Rianne een hele dikke kus uit Ell.

• 26 Februari 2007 - 12:32

Collega's:

He Rianne,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag,
    Namens je collega's

• 26 Februari 2007 - 13:12

Silvie:

GEWELDIG die foto's!! Ben blij dat jullie goed terecht zijn gekomen. Zo te zien een leuke familie en stoere hond; heet ie toevallig Tutu?. Doe de eerste dagen maar rustig op die hoogte. Knoevel Sil

• 26 Februari 2007 - 17:02

Tapijtzeiker Roy:

Hoi Rianne ( en Martine ). Allereerst van harte proficiat Rianne met je verjaardag.
    Volgens mij hebben jullie het daar niet zo slecht. Ziet er leuk uit daar. Heel veel groeten uit Rooj, en ik blijf jullie verhalen op de voet volgens. Groeten, Roy

• 26 Februari 2007 - 17:59

San:

Whaaaaaaaaaa Rianne, num dae hoondj met. Geweldig!!
    Proficiat met diene verjaordaag. De bes weer aan de gooie kantj van de 20 belandj.
    Waat heb ich un medelijde met uch (NOT). Ut zuut d'r geweldig oet.
    Amuseert uch nog. Hasta la pasta xxx
    Zus

• 26 Februari 2007 - 18:39

Jac En Wilma:

Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Rianne, een te gekke verjaardag gewenst in dat ver van ons bed-land. groetjes Jac en Wilma

• 26 Februari 2007 - 20:21

Maaike:

Heeey Rianne!
    Proficiat, met diene verjoardaag!
    maak dr een fijne daag van!
    dikke Kuss!
    van maaike

• 26 Februari 2007 - 20:23

Marc En Monique:

Ha Rianne!

Profisiat mit diene verjoardaag!
    Fijn det alles good geit mit uch!
    Wea blieve eur avontuure volgen!

Hasta Lluego!

Marc en Monique

• 27 Februari 2007 - 11:44

Kim:

Wat een gave foto's!!Zo krijgen we een goede indruk van jullie verblijf.Rianne hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad!gr Kim

• 27 Februari 2007 - 13:17

Robert ELL-city:

Ha Rianne,

Profietsgejatj! Bitje laat mer aangezeen ut bie uch (volgens mich) vreuger is as hiej, auch weer neet erg laat! Istj dich weer neet geluktj om mich dit joar in te hoole, mer waal om weer bie te komme!

Ich zoog det dien zus un optie op de hondj heet.
    Tip: Asse de hondj noe neet in ut vleegtuug kriegs, den kinse missjien probere om de Volkswagen Kever (op diezelfdje foto) mèt te kriege om de hondj te verveure!! En as de Kever den bie uch onger de veut steit....., sjeivestroat in Ell hè

Vul plezeer nog mèt eur 'missie' en aansloetendj un fijn vakantie!!

• 27 Februari 2007 - 14:34

Bertien:

Hallo dames, Rianne proficiat met je verjaardag.(hebben ze voor je gezongen?)Leuk gezin zo te zien.Geniet maar van alles,en veel succes met jullie spaanse lessen.Dikke kus.

• 27 Februari 2007 - 15:05

Esther :

Ha M&R,
    Helemaal te gek, die foto's geven al helemaal de sfeer weer van het land (in ieder geval hoe ik het me voorstel)! Veel succes met de spaanse lessen en het wennen aan de hoogte. Ik weet zeker dat beide helemaal goed gaan komen. Geniet lekker (enne ik ben wel een beetje jaloers op jullie....)X Es

• 27 Februari 2007 - 15:14

Mario:

hoi rian ik lees dat je op zwevende hoogte bent ,ligt dat aan je verjaardag of ???geniet er van want het is zo weer om. groetjes van huize koppen

• 27 Februari 2007 - 18:18

Maud En Harm:

Hoi Rianne,

Nog proficiat met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad gisteren.
    Verder nog heel veel plezier daar.

Groetjes,

• 27 Februari 2007 - 18:51

Mat & Inge:

Ha Rianne,

zuut dr good oet doa guns, nateurlik zeen we 2 daag te laat mer tog nog eine dikke profisiat mit diene verjoardaag! Vul plezeer doa guns en we zulle det koaf van dig hie ein bitje inne gate hoaje!

Groetjes

• 27 Februari 2007 - 18:53

Mat:

...correctie... bienoa 2 daag te laat... det vultj eigelik nog mit.. ;-)

• 28 Februari 2007 - 08:52

Armand Th:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Bij jullie is het weer waarschijnlijk een stuk beter als hier.
    Ik wens jullie veel plezier en zal geregeld jullie mooie site bezoeken en de nieuwsbrief lezen.
    Tot het volgende bericht.

• 28 Februari 2007 - 14:09

Christi:

He Martine

Como estas? leuk te horen dat jullie goed zijn aangekomen, bwahhhh ziet er daar heel gezellig uit ...amuseer je ik kijk er naar uit je avonturen te volgen Un beso

• 28 Februari 2007 - 18:39

Ruud & Helmie:

Ha die Rianne,
    Allereerst nog proficiat met je verjaardag!!! Die hond die ze daar hebben is bijna net zo lelijk als die van Mat Hornix thuis ;-). Kei leuke foto's, zo te zien krijgen jullie de tijd wel om daar (als je maar op tijd terug bent voor de bruiloft...) Nog heel veel plezier daar en we houden je vanaf hier in de gaten. Dikke Kus Ruud & Helmie

• 01 Maart 2007 - 11:31

Familie Oet Sittard:

wow !!! de onderneming echt gestart en dat alles kunnen we direct volgen meiskes veel succes zet hem op liefs noonk willy tant maria

• 01 Maart 2007 - 11:37

Linda En Eric:

Ha veugel-nichtje!

Wea zeen waal erg laat, mer alsnog proficiat met diene verjoardaag!! Waat ein geweldige foto's hubse op de site gezatte! As ut doa allemoal zoë sjoeën is, den stoan uch nog ein paar hiëel fijn moandje te wachte! Geniet d'rvan!!

Hieël veul groete oet Remunj!!

• 01 Maart 2007 - 14:56

Mies En Niek:

Jullie werden in ieder geval goed opgevangen op het vliegveld. Door de foto's krijgen we al een goede eerste indruk.Heeft de Spaanse les niet geholpen Martine?
    Je zult snel bijleren en het is leuker om goed te kunnen communiceren met de mensen.Ze hebben een Engelse hond! Veel plezier.

• 02 Maart 2007 - 22:46

Kim:

Dae hondj wil ich auch waal!!!!Num dr mer 2 mit!Ich wacht op de volgendje foto's!xxxkim

• 03 Maart 2007 - 19:03

Bep Collega Tiny:

Geweldig meiden petje af..
    En geniet met een groteG Bij het zien van de foto,s
    krijg ik een beetje heimwee Tip:bezoek van de disco is de moeite waard..
    mooie Inka,s hele mooie..
    Veel Sucses

• 17 Maart 2007 - 11:04

Natasja Hendriks:

Hoi Rianne en Martine.
    Ik heb net jullie belevenissen gelezen en ben toch wel een beetje jaloers. De foto's zorgen zeker voor kriebels.
    Zijn jullie ook al naar een markt geweest die (net) buiten de stad Cusco ligt (ik geloof Pisac) en die eerder bedoeld was om groenten, fruit, handwerk enz te verkopen, maar waar nu veel toeristenspullen verkopen. Zeker een aanrader om een paar uurtjes te vertoeven en vergeet dan een ding niet er staat daar een bakker met een hele grote oven en die heeft superlekkere empanada's.
    Verder wens ik jullie heel veel plezier en succes met de spaanse lessen.
    Groeten Roel en Natasja