Nog 2 weken..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van peruganger - WaarBenJij.nu Nog 2 weken..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van peruganger - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken.....

Door: Webmaster

10 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

......en dan is het zover. Wij gaan 23 februari eindelijk beginnen aan ons avontuur in Peru. Voor degene die het nog niet weten of alweer vergeten zijn, ons avontuur houdt in dat we de eerste maand zullen verblijven in een gastgezin en elke dag vier uur Spaanse les gaan volgen op een school in Cusco. In de tweede maand gaan we vrijwilligerswerk doen met kinderen van vier en vijf jaar uit de armste wijk van Cusco. Na deze twee maanden rest ons nog een maand waarin we gaan rondreizen door Peru samen met Dennis en Marc. Zijn jullie benieuwd hoe dit avontuur gaat verlopen dan kunnen jullie ons volgen via deze site!!!
Heel veel groetjes,
Martine en Rianne

• 10 Februari 2007 - 21:28

Tiny En Piet:

Wij hebben jullie site bekeken en dat ziet er goed uit.
    Sterkte voor de komende weken.

groetjes,
    P&T

• 11 Februari 2007 - 10:43

Dennis:

Dag dames,

Het begint nu toch echt dichtbij te komen...
    Veel succes met de voorbereidingen en maak er iets van in Peru!

Dennis

• 11 Februari 2007 - 14:40

Mariëtte En Henk:

Nog 2 wkn en dan is het zover!!! Spannend. Veel plezier met jullie voorbereidingen!!!!

• 11 Februari 2007 - 15:08

Marc:

heel veel plezier en succes daar in Peru.

Dikke Poen Marc

• 11 Februari 2007 - 19:07

San:

Hoi zus en Martine,
    Nog twee weken en dan weer op avontuur. Spannend!!!!
    Leuke site en hou ons hier maar goed op de hoogte van jullie belevenissen!
    Liefs

• 12 Februari 2007 - 18:43

Kim:

Ik wens jullie heeeeeeeel veel plezier in Peru! En ik ben benieuwd naar de verhalen als jullie terug zijn!! Dikke kus Kim

• 16 Februari 2007 - 14:42

Silvie En Gregor:

Sjiek wat jullie gaan doen! Kunnen we stiekem mee? Veel plezier bij de pereuaanse panfluiters...
    Knoevel Sil en Greeg

• 19 Februari 2007 - 10:31

Mies En Niek:

Martine en Rianne,

Wij wensen jullie een hele fijne tijd toe in Peru. Geniet van deze nieuwe levenservaring.
    Wij zullen jullie ervaringen op de site volgen.
    Adios!

• 19 Februari 2007 - 11:28

Willy En Thieu:

dames, goede reis en een fijne tijd in Peru. Wijblijven er met de neus boven op zitten,
    elk nieuwtje moeten wij weten. groetjes

• 20 Februari 2007 - 18:09

Philippe & Es:

Ha meiden,

Nog een paar dagen en dan gaan jullie echt naar Peru!!! Helemaal geweldig, wij zouden zo met jullie willen ruilen. Ga lekker genieten van deze onvergetelijke ervaring! X P&E

• 21 Februari 2007 - 04:07

Batteke:

hoijong sjill gek! xb

• 22 Februari 2007 - 12:18

Toos & Imke:

wij wensen jullie een hele goede reis.

• 22 Februari 2007 - 21:26

Kim:

Wow dames, daar gaat'ie dan!!!!Een heeeele goede resi vannacht en pas op jullie zelf!Ciao x

• 23 Februari 2007 - 09:50

Esther:

Het is nu 10.49 uur en over een minuut gaan jullie vertrekken vanaf schiphol!!! Als jullie dit lezen zijn jullie al in Peur en kan het avontuur echt beginnen ;-) We wachten de berichtjes met spanning af. X

• 23 Februari 2007 - 10:50

Mariëtte En Henk:

Ha Rianne en Martine.Jullie zitten nu in het vliegtuig op weg naar Peru. Wij wensen jullie een ontzettend fijne reis en we kijken uit naar jullie verhalen.Liefsxxxx

• 24 Februari 2007 - 15:07

Ton, Marleen En Nick:

Hoi Rianne en Martine, we wensen jullie een goede reis en hopelijk hebben jullie t naar je zin.De rest horen we wel via Kim.
    Groetjes vanuit Hunsel

• 25 Februari 2007 - 14:49

Silvie & Gregor:

Hola Tiensje y Rianne, Al een beetje bijgekomen van de lange reis? Zijn jullie goed opgevangen door jullie gastgezin? Veel succes morgen op 'school'... Groetjes, oet Meerssje

• 25 Februari 2007 - 20:08

Marc:

Hoi dames. Gelukkig dat jullie goed zijn aangekomen. Veel suc6 met Spaans.

• 26 Februari 2007 - 18:09

Huub En Bertien:

Haai M & R zo te zien aan de foto's zitten jullie in een knus hotelletje,
    Is leuk om te zien hoe jullie de komen de drie mnd. verblijven in Peru.
    Daarom vanuit het kleine en veel lager gelegen Heer de groetjes en veel plezier en succes met de spaanse les Adios Huub

• 26 Februari 2007 - 19:18

Piet En Tiny:

Hoi dames,

Leuke foto's lijkt me knus daarginds.
    Hoe is de eerste schooldag verlopen?
    Fijn dat het weer goed is dan genieten jullie des te meer van alles.
    De hond heeft een hoog aaigehalte.
    Wat doen de andere kinderen van het gastgezin?
    De taal of de drempel om het te spreken zal spoedig wegvallen als jullie gewend zijn.

Groeten van ons en tot schrijvens!!

• 26 Februari 2007 - 22:01

Piet En Tiny:

Rianne,
    Hartelijk gefeliciteerd met jouw verjaardag en maak er een geweldige dag van en vertel of ze in Peru ook aan verjaardagen doen.
    Heb je ook al cadeaus gehad, en dan te bedenken dat over dik 2 weken Martine ook aan de beurt is.

Veel plezier samen

Hoije

• 21 Maart 2007 - 18:23

Mark Hermes:

Eej tini!! hoe is het daar zo in het verre peru?! zal wel massa chill zijn he ;) veel plezeier enzo daar nog he...
    XM en XA